Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





settle it down .
 
Friday 18 July 2014 

Assalamualaikum . Salam Ramadhan .
Alhamdulillah berkesempatan sambut Ramadhan menunaikan ibadah puasa untuk tahun ini kan ?.Dalam keberkatan bulan mulia ni.aku harap ada pintu rezeki yang terbuka luas untuk semua saudara seIslam ku termasuk aku.Aku jugak harap Allah sentiasa pelihara saudara ku di Palestin.dan aku juga berharap segala urusan aku dipermudahkan olehNya. byk betul ‘harap’ aku kan. hehe
Dalam kemeriahan ada yg sedang berduka.Itulah aku atara orangnya.Ecewah ayattt . Kalau nak ikutkan serabut di kepala ni.tak dapat nak diceritakan.lagipun aku ni ni berfikiran jauh kan.haha.jadi aku akan fikir selangkah jauh dr orang lain.sebab ada kelebihan  kelemahan tu lah.aku jd separuh gila buat masa sekarang.
Walaupun sibuk menggalas tanggungjawab seorang cikgu sementara pada masa yg sama aku tgh menggalas seribu kekusutan dalam otak.Ini semua pasal tukar kos. Aku tak pernah menyesal ambik tindakan tukar kos ni.sebab aku dah fikir masak masak tentang minat dan kerjaya aku for future.so.why not?cuma apa yg aku harap segala urusan aku dapat diselesaikan dengan baik.aku harap pihak yg terlibat dapat memberi kerjasama yg sewajarnya terutama kalau melibatkan wang ringgit.burn 7k tu bukannya sikit.Then ak kna p jumpa orang ni orang nuh..Turun naik bukit dengan berjalan kaki itu perkara biasa kalau melibatkan tmpat dalam kampus.tapi.well.manusia kan.banyak ragamnya.ada manusia yg baiknya lebih dari buruknya.ada manusia buruknya hampir melebihi segala galanyaaaaaaa.dan aku bukanlah VVIP yg orang knal nak bg laluan. – “ .
hm.dah besaq.so semua kena facing sorang sorang.aku yg kalau orang knal dulu nak kena sepanjang masa mesti berteman.sekarang dah ada sedikit perubahan.aku dah mula sedar.Aku kena bergerak sendiri.erti kata lain.berdikari.huh.tapi u know wht ? menyelesaikan masalah seorang diri tu sebenarnya sangat menyerabutkan saraf otak ! bertambah tension . Namun,apakan daya . nasib badan .

Jadi dear bloggers who’s reading my entry. I’m begging  u do pray for me too. I need your du’a.May ALLAH ease our way . Amin .





sincerely ,


0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket