Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





pesta penang !
 
Monday 9 December 2013 

Assalamualaikum , HI everyone.sihat?
harini nak crita pasal apa ek?hahaha.takda motif.
okay.aku nak cakap pasal PESTA PENANG.hampa semua dah p ka?
best tak?okay.if i'm not mistaken.pesta tahun ni bukak awai.setakat ni.aku dok follow lagi laa pesta penang ni.nama pun orang penang,takkan tak p kot.tak meriah aa org penang takdak.hahha.lagipun barang barang dia murah.berbaloi la kalau nak beli.uish kalau mai dengan poket tebai,sure shopping sakan punya wehhh.
bar baru aku p pesta.hehhe.kaki nidah pun menjejak tapak pesta.hahha.p gn sapa?emmm.hehhe.mesti la p gn orang tersayang.best dapat macam macam benda baru.tapi aku tak sempat nk g game zone.sbb agak rushing en.huhu.myb nxt time akn pergi lagi.kalau ada rezek laaaa.hehhe.
nasib pergi bertiga.jadi takdak laa gangguan dari budak budak ni(adik adik aku).boleh laa ber'shopping'dengan hati riang.wkakkaka.
bertambah best apa yg aku beli,mama aku tolong bayar.start dr tiket masuk sampai laa...sampai bila bila.hahha*joking.tq ma sbb blnjaa.dan aku akan jga stuff baru aku tu sebaik mungkin.ya laah dah mama bg then kaler pink pulak.ohsemmm! hahha.well.aku kn pencinta pink yg tegar ;)

new stuff
gambaq kat atas tuu bukan semua beli kat pesta.cuma blanket,dan buju kurung ja kat pesta.yg lain tu new stuff time aku balik weekend tu jgak.tapi beli kat tempat lain.hehhe*gelak sopan
bilaa la nk p lagi.nk p main jugak,top gun ka,challenger ka.apa ke benda kaaa.ada orang nk blnja dak?hehhe.yang mana tak p pesta,pergilaaa.tak rugi aku rasaaaaa.nak balik tuuu angkut punya banyak barang.mama beli carpet punya banyak.tikar saja 7.otw nk sampai keta memg orang tgk dan ada yg tanya."harga brapa tikaq ni satu?banyak sangat beli."hahahha.okay.tutup kes.penang ni macam macam ada.kat pesta tuuu macam macam boleh beli dan tengok..tgk apa?tgk keindahan alam.tak perlu laa tgk awekss seksi kat situuu.one more thing,cakap pasal awekss ni.huh.bukan apa.cuma aku ada rasa sedikit kegelian tgk cara budak budak melayu perempuan yg dress up over tahap gaban.aku tk kesah laa nak ikut trend bagai.tapi as long as tutup laaa sama aurat.ni pkai singlet..pakai  short.dedah semua yg ada.melayu kottt.rambut pulak boh kaler kaler.aku cadangkan alang alang nak buat cetu.baik takpayah pakai baju terus.then rambut buat macam aiskrim rainbow tuuu.,paddle pop!hm.now aku pulak yg rasa maluuu.hmmmmmm.
okay dah habes tazkirah.maka habis laa story aku.smoga aku dapat lagi p pesta.hahahha.


kakakku yg bulat :D

tunggu mama 'shopping'
 sekian saja dulu untuk entri kali ni.gambar mama takdak sbb mama sibuk shopping n angkat tikar yg banyak tuuu.hehehe.nanti kita ambik gambar len na mama.hehhe.

PESANAN TUAN TAPAK : jumm pakat ramai ramai p pestaaaaaa penang!*tolong promote


deeply hearted ;


0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket