Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





the carnivall
 
Friday 8 November 2013 

Hai . hai.hai semuaaaaa !
 Entri kali ni nak cerita pasai apa eh ? emm. cerita,dua hari lepas boleh?tiga hari lepas?minggu lepas?bulan lepas.hahha.over aaa tu .
Ingat tak entri sblm ni aku ada post pasai geng spupu aku nak p water park.
hehhe.ni kesinambungan cerita.aku join laa p mendalah tu.
besalah tgh cuti sekolah.mahai sikit dari normal price.tiket RM25 untuk gadis dewasa aku.walaupun kalau ikut tinggi,aku tggi budak sekolah lagi.*perasan.
Aku join pun sbb aku ada sepupu rapat yg p.so macam ksian la kalau aku tggai dia sorang sorang.aku tak p tak meriah majlis.hahha.so,lpas makan nasi ayam makde by my aunty,sppu aku drive p the carnivall.lpas dah tukaq baju semua.ready to mandi.......!*baju kna tutup aurat,pakai tudung(pesanan mrJA)
aku gn sara(kazen) aku pun trus terjun tampa membuang masa.hehe.memandangkan yime aku p tu cuti sekolah memg ramai aa bebudak.happeing gak laaa.lpas mandi separuh jalan,lapaq aaa plak.take a break first !
makan ... ..
lpas makan.sambung mandi,aku sempat laa naik 4 game yg ada situuuu.alahh ala ala papan longsoq yg memacam jenis tuuu.taw kan?kan?hee.haa yg tu laa.
lpas mandi manda.aku pun ajak sara naik."dah laaaa...xlaqat mandi dah,salin baju jum.".lpas satle semua.tggu kazen naik.then baru siap siap balik.okay laaa untuk hari tu.release la jugak tension aku walaupun sikit. :)
BUT......satu menda yg aku nak habaq.sampai hari ni kulit aku mengalami kegatalan yg melampau! goshhh.gatai nyaaa..bila laa nak sembuh.lpas ni kalau nk p .pkiaq dua kali gak la.hee.okbye!








ikhlas dari hati ,


0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket