Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





maal hijrah
 
Tuesday 5 November 2013 

"SALAM MAAL HIJRAH 1435 H !"


Belum terlambat rasanya ak wish kan? kan? kankan??Aku harap dengan datangnya maal hijrah ni.aku dapat buka lembaran baru.niat yang baru.Semoga aku dapat menjadi insan yg lebih baik di sisi Allah.May ALLAH ease evrything for us.Aminnn .


Okay.dah selesai wish.now turn to story mory.sbnarnya,hati aku tgh serabut.since dari masuk usm lagi..bnyk menda nak buat.normal laa budak u.mesti hampa kata cetu en?tapi tu bukan masalahnya.ini masalah tntang life aku.vision aku.matlamat aku.harapa parents aku.mungkin nak bercerita panjang pun bukan time dia lagi.lagi serabut otak bila orang lain baca.buat masa skrg bia aku serabut aku sorang dulu..one more thing.jpj test.one more bahgian to sattle down.bukit tak lepas lepas lagi.urgh!pakcik jpj tolong aa bg chance.hahha.ni senyum pun dak.mentang mentang pakai spec hitam.ada misai.muka pun kena serious.memg cetu eh ? heee .

Esok adik beradik.sepupu sepapat nak p water park.tapi aku bila dah jadi ceni.rasa tak interest lansung nak join.but then.takkan aku nak stay at home sorang sorang.*macam gerun ja,macam takut ja*.(terikut style video gedik tuh).so.just follow..Oh assignment.dah boleh kira.tapi apa pun tak start lagi.tak qeti nak buat macam mana.adoi.apa pu tak boleh ! kalau ada kat u,boleh jugak discuss gn member2.hurm.dok rumah pun bosan gak.macam tu la selalu.ada kat rumah,nak balik u.ada kat u,nak balik rumah..
okaylahh.nnati cerita lain.cerita ke'serabut'an aku tu will be on next post,insyaALLAH .







ikhlas dari hati


0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket