Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





usm
 
Monday 9 September 2013 

Assalamualaikum.hallo everyone !
lamanya tak berblogging.almaklumlah.dah pikul tanggugjawab semula.alhamdulillah.kaki ni dah melangkah ke bumi USM.terharu pun ada,sebak pun ada,gembira pun ada.semua bercampur menjadi satu.yelaaa.dalam hati ni,tak pernah terlintas nak masuk U setaraf USM.huhu.but Alhamdulillah Allah masih beri rezeki ni kat aku walaupun sebenarnya aku memng tak layak.I admit it .sbb apa? sbb aku tahu tahap aku macam mana.but.myb He has some reasons why I'm here today.masih belum terlambat untuk aku mengorak langkah mengejar cita cita aku , merealisasikan impian aku.,harapan parents aku.dan semestinya sebagai seorang mahasiswi yg mengimpikan memakai pakain graduate sambil memegang segulung ijazah.InsyaALLAH,
Hari ni kelas dah start.okay.hujan lebat menyambut kedatangan aku untuk berjuang.hahha.bila balik.habis basah kuyup.lecunnnnnn .kasut pun macam dah nak lekang,tali beg pulak dah putus satu tali.omg! okay.simpan tu sebagai kenangan.haha,nvm . 'I'm okay' :P
Aku harap diri ini akan terus menngngati tujuan sebenar aku di sii.aku sedang memegang harapan kedua orang tua aku.Aku harap aku takkan alpa,takkan lalai.
"Ya ALLAH,aku mohon sekiranya diri ini tersalah langkah,Kau pimpinlah aku,berikan aku petunjuk ke jalan yang Engkau redhai.,sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui."
"I've to works extra,no more high school attitude.nobody will feed u.thats all by ur own."hurm,.satu benda yang aku takkan lupakan bila kaki ini melangkah kedalam banggunan grey yg tentera school of computer sciences.antara bangunan yg tertinggi di usm.aku mula teringat kata kata seorang prof.bhgian akademik usm.:"The most failure students cames from school of computer sciences".rasaaa macam nak luruh jantung.patutlaa advisor aku tak bg ambik ko-k.katanya takot tak boleh carry.em tp knapa mesti budak dr kos comp sc?padahal expectation org luar.spatutnya kos yg susah nk score macam farmasi,pergigian,sais kimia and all those thing.orang mana pandang kos cikai2 macam aku.but nowdays,It's almost full with the chinese students.n that's was the course that really hard to score. okay fine .
aku mula terfikir,susah sangat kaa kos ni.huhu.scaryyyy......
Tapi aku sedar dan aku tahu.orang yg berusaha pasti berjadi.bak kata pensyarah maths aku di matrik."manjaddawajadda".sesiapa yg berusaha.pasti akan berjaya.insyaALLAH dengan iringan doa dari diri sendiri,ibu bapa dan para pensyarah..
that's it for now.see u again :)






ikhlas dari hati ,


0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket