Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





sabar:,)
 
Thursday 15 August 2013 






Assalmualaikum.Hi.

Pagi ni redup jaa kan?kat penang laaa.seredup hati aku sekarang.huh.tension laaa.stiap kali update post sure case tension.nak buat cena kan.slagi kaki ni tak melangkah masuk U lagi bayak menda nak kna sattle.masuk U len crita plak laaa.kat sana ada kakak kakak abang abang abang yg membantu.kat rumah?aku sorang.wuaaaaaa.
apa yg aku risau skrg ialah surat tawaran Usm yg belum lg sampai.mmber aku stay penang dapat ja dah.then pasal wpp satu hal.takdak apa jugak.takdak perkembangan lansung.harap semua okay laaaa.lagi satu masalah.yg mendalah TAJMA tu.omg.sangat stress.laman web tak boleh masuk kod.system down myb.then bilaa dah dapat bukak,masukkan id gn ic.kata kata laluan tu salah plak.urghhh! tension.
so,please laaa 'usm'.be ice to me then I'll be nice to u.hm let saywithi this week takda apa apa jugak.aku rasa nxt week nak kna kol usm n ptptn.haihhh.sakit pala ni.hmmmmmmmmmmm.
buat masa skrg,aku sangat la terteka.Allah ja tahu.bukan satu masalah usm ni ja yg aku facing.ada masalah masalah lain sama yg aku rasa tak perlu d'share'kn.biar aku luahka pada Dia.itu lebih baik kan?
cuma aku harap.aku boleh lagi tahan sabar.hari ni lpas sbuh dapat nangis sepuas puasnya.hilag sedikit rasa beban di hati .
"people cry not because they are weak,but they have been strong too long"
td aku ada chat dgn kakak senior usm.sharing problem bout usm..dapat juga membantu kurengkan sikit kerisauan di hati.
Ya ALLAH.permudahkan segalan urusanku.berikan aku kesabaran dan kekuatan iman dalam diri hambaMu ini.sesungguhnya kepadaMu aku meminta dan Engkau Maha Mengetahui .Aminnn





0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket