Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





i'm sad
 
Friday 16 August 2013 

Assalamualaikum bloggers .


Maaf semua kawan kawan atau hamba hamba Allah yg pernah mengenali aku.MINTA MAAF BANYAK BANYAK.afina yg hampa knai skrg ni bukan nya baik taqa mana pun.tak pandai jaga hati orang.mgkin hampa pun banyak sakit hati gn aku en?apa yang aku buat semua salah.aku laa yg tak faham orang.aku laa tak pk perasaan orang,aku laa tak pernah ambil berat tentang hal orang.aku ni fikir hal aku ja.pendek cerita.aku laa segala galanya yg buruk.mungkin aku juga tak pandai nak menghargai.tak pandai nak jaga hati orang.banyak keburukan aku dr kebaikan.jd buat apa nk knai org yg segala galanya kekurangan kan?Better u go n find out the right person to accompany with u.
Hati orang lain2.tak pernah dapat membaca hati orang lain.tak pernah nak merasai rasa sebenar yg terbuku di hati . tp yg paling aku terasa jgn buat aku teruk sangat.memg aku serba kekurangan tapi aku bukan jenis mencari publisiti orang.,mencari raih simpati orang lain.jangan buat sampai aku rasa macam tu.bila aku dah rasa macam tu.hati lembut aku akan bertukar 360 darjah jadi hati keras.hati yg tak mungkin lagi ambil kisah hal orang lain.lpas ni aku malas nak cakap banyak . betul lah orang kata "berdiam itu lebih baik dari berkata kata".manusia dalam seminit boleh tukar.jadi jangan buat keburukan bertukar kebaikan,biarlah sebaliknya.
bila mood nak okay.pasti akan ada masalah.masalah yg sedia ada pun belum di'sattle'kan lg.ni tambah lagi.good ! aku sangat sukaaaaaaaaaaa.
aku dengan tak resign kerja lagi.driving test lagi.salinan dokumen,pengesahan dokumen lagi tak buat.rasa macam nak hentak kpala ja kat dinding.urgh !
hmmm.apa pun.aku harap aku dapat sabar lagi n mungkin aku akan jd org yg lebih 'baik' dari sebelum ni.Then u will know me better.
kalau ada sapa sapa yg dah tau dengan keburukan aku,reject buang siap2 laa orang macam ni.takdak sakit hati .pasti hampa bahagia .tapi alhamdulillah cara nak tenangkan hati ni bila siang pandang langit bersama awan awan,bila malam pandang pada langit bersama bintang bintang .jd aku tahu.aku masih ada 'kawan' yg boleh share n temankan aku dengan kisah hidup aku . tq :)
lagi skali aku mohon maaf buat sesiapa yg terasa gn aku selama perkenalan kita.aku insan biasa yg tak lepas melakukan kesalahan . satu lagi pesanan.saya perempuan.secara fitrahnya saya mempunya hati yg sagat halus dan cepat tersentuh .
sekian .



              








ikhlas dari hati ;


0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket