Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





nak beli :/
 
Sunday 7 July 2013 

Hallo buddies! ehh.ehh.Assalamualaikum.tu la pasal.terlebih excited.bg salam pun lupa.,em tapi knp excited?er knp ?sebab.aaa.sbbb.em sbb?entah.hhaha.padahal takdak apa yg mnarik pun.okay.buat masa skrg,aku tgh buat survey nak beli fon atau seangkatan denganya.tapi bg aku actually it's not really important nak tukar fon.knon trend.up to date and so on sbb aku bkannya gila gadget.aku tukar sekadar nak ganti fon aku yg skrg dgn fon yg baru by using my own money :3
tapi belum tahap nak beli note 2 , galaxy s4 n bla bla..bajet stakat rm1000 tu adalaaa.so dont give me some nonsense idea to get them.memg tak mampu n tar pernah terniat.


niat di hati nak beli tab.tab 2.0.tapi sejibik sama cam kakak.tak syiok laaa.tapi taste kitorg kalau bab2 ceni slalu sama....memg laa bukan dia nak pakai tapi...entah tak syiok kalau sama.so skrg aku tgh survey yg lain.myb ada yg lebih menarik.dan harga berpatutan.itu yg penting.hahha.well.student lg.duit kna berkira sikit laaa.hahha.
Dalam dok survey2 nampak plak dslr.hahha.aduhhhh.terusik jugak hati ni nak p tgk.uish cantik.dah byk yg turun harga..dslr adalah salah satu wishlist aku.so one day I'll fully fill  all my wishlist . bukan taknak beli.nak beli tu boleh laa jugak cuma pk balik.susah nak carry p mana2 nanti.nak tggai kat rumah.sayang plak.sapa yg nak guna.huhu.okay so.cancel lah.lain kali laa.wait for me .
okay stkat tu dulu.my mr JA tolong survey sat na.I bz.hahha .nanti kita p beli dua ;).okbye



0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket