Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





debaran berakhir
 
Saturday 13 July 2013 

Assalamualaikum
 Hi.sorry baru update.hehhe.lately agak busy.al maklumlaa cikgu sementra. entry kali ni takda apa yg menarik cuma nk berkongsi sedikt kegembiraan apabila dapat taw result upu.
Alhamdulillah.Bersyukur kepada Dia atas pemberian rezeki aku.untuk terus sambung degree.huh no more debaran.sebelum ni.fuh ketaq habis.tambah2 dekat waktu kemuncak.
Taggal 11 julai 2013 tepat 12.00 tgh hari keputusan upu keluar.tapi aku tak terus bukak sbb aku taw mesti lambat punya nak buka laman web.sure busy.lagipun time tu aku ada kelas,kena mengajaq budak tahun 3.masuk kelas macam biasa.buat2 cool.padahal dalam hati.ergh!nervous tahap cipan.
bila jam dalam pukul 12.30,aku still dalam kelas,tapi handphone dengan galaknya asyik berbunyi.mssge2 pun masuk.tapi aku tak layan.konon sibuk mengajar.hahha.menjalankan tanggungjawab seorang guru la katakan.
Bila kelas dah habis.baru aku baca msg2 mmber yg tanya pasal upu.amboi depa semua dapat kos and U hebat2.syukur alhamdulillah.tapi aku?errrrrr.
nak ceheck ke tak...check?tak?tak check?check?check??
okay CHECK je laa result upu.nanti nak kena check jugak.aku pu pilih check guna msg.hantar ke talian upu.huhhh.dup dap dup dap...dah dekat stgh jam.no reply.mmber aku kata"apasal lambat sangat msg upu nak reply,aku sat jaa'..perh debaran lagi hebat.okay afina sabar.sabar.
"Ya ALLAH,permudahkan segala urusan ku,berikanlah aku keputusa yg baik"aminnnnn
Atlast,msg masuk..omg!
dah dapat msg.Bismillahhirohmanirrohim.buka...................
dapat USM! kos sc computer.syukur sangat.time tu tak leh nak terpa cari parents sbb still kat sekolah.bila sampai rumah terus bagitaw good news tu.syukur sangat.Alhamdulillah :')
setakat ni dulu.....doakn sama kita sama sama berjaya . heee




0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket