Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





knangan
 
Thursday 2 May 2013 

DUNIA KMPP SUDAH BERAKHIR :):


                                                        *bersama pensyarah kimia,Pn Halijah

Hi semua . nampak apa yg aku caps lock kat atas tu.hee.nak habaq kat satu dunia yg aku secara officially tamat zaman matrik.alhamdulillah.tp perjalan masih jauh.insyaAllah,menuntut ilmu biar sampai ke liang lahad.huuu.tak gitu ?

feeling aku skrg?syiok gilaaaa !?? nope. xlaa 100% syiok sampai gila.huahua...aku sangat sayang life style kat sana.kat sana byk erti kehidupan yg aku blajaq.kat sana jugak aku knai kawan sehidup semati aku.kat sna jugak aku kna jdi dewasa.even kadang "keanak anakan tu masih terserlah"heee

kat kmpp jugak.aku dapat byk panggilan baru.even aku  rasa nama ak dah cukup simple dah..antara panggilan yg ada...emmmmm
*afi
*fina (panggilan lama)
*model
*ratu cantik

hahhhhahhahaha(gelak sampai pecah perut).paggilan 2 yg last tuu sangat lawak.myb tu sekadar panggilan manja utk kami merapatkan hubungan silaturrahim.heee.kalau aku model n ratu cantik,aku tak blajaq dah,aku p qeja gn company2 besaq.dapat duit banyak,jadi jutawan(berangan sat).okay tutup topik merapu ney .

kalau time2 ceni apa yg aku tgah buat eh kat kmpp??
em mugkin makan o buat tutoq(kalau rajin) o buat jaa pa apa aku sukaa.hee
sekarang ney laa saat saat paling genting.bila hati aku sllu teringat knangan di kmpp..kngan dgn lecturer,knanagan gn kwan2 rapat especially.mustahil it will happen for the second time,IMPOSSIBLE !
weyyyy,rinduuu hampaaaaaaaaaaa.........




*bersama pensyarah biology ,Pn Aliza


"setiap pertemuan pasti ada perpisahan"....

Itu memag lumrah hidup.ini baru berpisah dengan dunia.bagaimana pula berpisah untuk selama lamanya.wallahhu'alam...sbb tu aku kna kuatkan semangat,cekalkan hati.insyaALLAH kita pasti akan bertemu lagi..insyaAllah.aminnnnnn.

aku rindu nak sama2 gelak gn hampa lagi.nak makan sama sama.jogging sama2,bg makan ikan sama2....nak study sama sama,buat assignment sama sama,nak kna maqah sama sama,nak kna berletiaq sama sama.nak nangehh sama sama,nak peluk sama sama.aku rindu semuaa tuu ........spent masa yg lama dengan org yg sama itu banyak mniggalkan madu dan bisa dalam diri kita.mana ada manusia happy 24h...em even terasa macam mana pun aku kat depa.aku tak pernah simpan dendam.sbb sayang tu lagi banyak.......huhu.aku tak penah nak salahkan depa kalau aku terasa hati o apa.,sbb i know well myself.aku ada hati yg sangat sangat sensetif.yess.mudah sentappp....just i need to take a short time. 2 3 hari jaa x ok pastu boleh cool down dahh....hehhe...wweyyy,aku mintak maaf.huhu.aku sangat appreciate hampa.aku x menyesal spent masa aku kat sana dengan hampa....byk menda dah kan kita facing sama2 :')

tempat nak bergelak.,tempat ak nangeh,tmpat gosip,tmpat luahan hati semua kita sama2......sbb tu kata org"hargailah mereka selagi mereka ada"....
 aku harap kita tak lost cntct.aku taknak macam dlu2.masa zaman skolah.ok janji takmaw lost cntct bagai.last2 habuk pun takdak..bila kita dah matang ceni.aku harap erti persahabatan tu kita da cukup faham .

aku harap kenangan kenangan yg ada.hampa tak padam macam tu jaa....slalulaa tatap gambaq2kita yg dah beribu kita tangkap tu.lagi satu keep praying for me too....
luahan hati tu kadang kadang tak dapat nak di ungkapkan.hati ja tahu segala galanya.hhuuhhu...sedih rasa sekarang ney.memg org kata balik rumah..."best gilerrr!ohsemmm!freedom" tapi tak semua org cetu...huhuhu.......




                                                                       *mr JA

lepas rindu kawan2,pastu ada jugak rindu utk org kedua yg ada kat sana for taking care of me.my Mr JA.even kami tak sematrik,tp kerap la jugak bersua muka.hee.keluar makan .so apa yg aku teringin boleh laa dapat.kalau nak makan mc.d ka kfc ka chicken chop kaa.boleh laa dy bawak.yelaa dalam kmpp mana la nak ada semua tu.heee.tq !jumpa sat pun dah heppy(gatai sat)
teringat bawak shuha p pantai.hehehhe.comel sangat dia.gerammm.hhehhe
btw,jaga diri taw.t ada rezeki kita jumpaaa :') tq for everything.............

kalau ikutkan hati,banyak lagi yg nak karang...tapi jari dah lenguh.mata dah sebam...kaki dah kebas.hee.so i'll stop right now...huuu.byeeeee.





0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket