Taipan jari jemari

apabila hati kecil berbicara.





for u my hubby :)
 
Thursday 30 May 2013 


Large
*THIS POST IS SPECIALLY TO MY DEAR JAMEER ABDULLAH   

Assalamualaikum.hi.dah lama rasa tak update blog.bukan rasa tapi sememangnyaa.haha.tak da apa yg nak tulis sangat pun actually.just i want to be by ur side when you are facing the trouble.I don't want u to face it alone.but you're not alone actually,ALLAH always there for you.
my dear.jangan pernah ikutkan hati yg tengah dikuasai hati amarah kerana tika itu syaitan menguasai hati kita.waktu itu juga apa jua nasihat kata2 semangat yg kita org bagi,kita tak dapat terima.kita anggap semua orang tak faham kita.no one understand me.u are not at my place.u don't know how hurt i am.so,jangan la kata apa apa.memg tak kan faham.so.yess.it's normal thing.the same thing happen to me if i'm in ur situation.that exactly what things happening on me my dear.but please remember ALLAH is watching u.DIA tengah uji awak ! SABAR . satu jaa  cara.astaghfar banyak2.insyaALLAH hati akan tenang.
dear, jangan pernah ada sedikit pun rasa tidak suka lagi2 pula benci kat parents kita or one of them.even apa skali pun yg mendatang.even terasa,terhiris mana hati kita selalu pun.berdoa lah padaNya,mengadulah padaNya.ALLAH dah hantar mereka menjadi hero dan heroin dalam hidup kita,kita mungkin tak dapat melihat dunia tanpa salah seorang dari mereka.kita mungkin bukan sapa2 tanpa mereka..biarllah hati yg kita rasa ini.kita share dengan ALLAH.Dia Maha Mengatahui,sayang.be patient.be cool.jagalah hati mereka.berkat seorang anak itu ada pada kedua ibu bapa :)
Ujian yg datang itu mematangkan kita.mendekatkan diri kita pada Dia.Semakin berat ujian yg mendatang,semakin ALLAH sayang sebenarnya pada kita.

"Allah s.w.t apabila kasihkan satu kaum lalu akan didatangkan baginya ujian, sesiapa yang mampu redha maka ia beroleh redha Allah dan barangsiapa yang engkar , maka akan beroleh azab Allah"

biarlah apa yg kita mahu tak dapat sekarang.mungkin dapat nanti dan lebih baik dari itu.biar janji manusia itu tak ditepati.tapi janji ALLAH itu pasti.Allah akan sentiasa ingat kita kalau kita ingat Dia.
Percayalah ALLAH akan beri kebahgiaan pada kita,insyaALLAH.Okayy.taskirah dah habis .one more! engt . kalau dear rasa ada yg tak sayang kita,ingatlah bahawa ramai lagi yg sayang kita tapi kita tak nampak.and i'm one of them.love u.sincerely from me .assalamualaikum.




0 Comments:

Post a Comment



Copyright ©.Layout by:Afina Hamid. All right reserved 2011-infinity.



Photobucket